خبرنگاران جمع آوری 6 هزار و 100 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، آبادان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان خوزستان فراوانی سلاح را یکی از تهدیدهای جدی در این استان دانست و گفت: 6 هزار و 100 قبضه سلاح غیرمجاز در سال گذشته در خوزستان جمع آوری شد.

خبرنگاران جمع آوری 6 هزار و 100 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح کلانتری 14 خرمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد زیادی سلاح غیرمجاز در اختیار بعضی افراد است، اضافه کرد: نیروی انتظامی کوشش فراوانی برای جمع آوری این اسلحه ها داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان نمود: بعضی از عاملان تیراندازی در مناسبت ها و هنجارشکنان نظم و امنیت نیز دستگیر شده اند.

وی به کشف 620 کیلوگرم مواد مخدر در24 ساعت گذشته در خوزستان اشاره نمود و گفت: طی 2 عملیات پلیسی 470 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان امیدیه و 150 کیلوگرم مواد در بهبهان کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده از کاهش چهار درصدی سرقت در سال گذشته در استان خوزستان اطلاع داد و اظهارداشت: در سال گذشته کشفیات نیروی انتظامی در استان نسبت به سال های قبل افزایش پیدا کرد و در سالجاری نیز برنامه های خوبی برای کشف مواد مخدر و سایر موضوع ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به شناسایی تهدیدها و آسیب های خوزستان اضافه کرد: براساس نیازمندی های مردم در حوزه امنیت عمومی، کاهش جرایم خشن و سرقت ها برنامه های جامعی تدوین و اجرا شده و در سه سال گذشته شاهد کاهش جرایم خشن در خوزستان بودیم.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه جزو 2 استان با بالاترین کشفیات در سطح کشور بودیم، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی در مرکز استان و شهرستان های تابع با همکاری سازمان تعزیرات و گروه های بازرسی و نظارت کشفیات بسیار خوبی در زمینه احتکار اقلام بهداشتی داشته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با بیماری کرونا همانند نیروهای سپاه و ارتش در حوزه کنترل ورود و خروج داخل شهرها در 106 نقطه در طرح قرنطینه همکاری داشته است.

سردار عباس زاده گفت: تازمانی که مصوبات شورای تامین استان و ابلاغیه ناجا مبنی بر لغو محدودیت ها واصل نشود این طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت سازی ادامه دارد و نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با دانشکده علوم پزشکی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های انتظامی استان خوزستان، نوسازی و بازسازی مکان های نیروی انتظامی به ویژه کلانتری ها، پاسگاه ها و بخش های انتظامی است.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهارداشت: در سه سال گذشته 90 درصد مقرهای پلیس به ویژه کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی نوسازی شد.

به گزارش خبرنگاران کلانتری 12 و 14 خرمشهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان و امام آدینه این شهر به بهره برداری رسید.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84885

به "خبرنگاران جمع آوری 6 هزار و 100 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جمع آوری 6 هزار و 100 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید