نامه چند باشگاه لیگ فزونی به سازمان لیگ برای لغو کامل مسابقات

به گزارش مجله سرگرمی، چند باشگاه لیگ فزونی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال خواهان لغو کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.

نامه چند باشگاه لیگ فزونی به سازمان لیگ برای لغو کامل مسابقات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که حدود دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر می گذرد، در روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر آغاز مجدد مسابقات از ماه آینده به گوش می رسد. در همین زمینه نیز قرار است به زودی سازمان لیگ جلسه ای تشکیل دهد و تاریخ جدید از سرگیری بازی ها به طور رسمی اعلام گردد.

در این شرایط اما شنیده می گردد چند باشگاه لیگ برتری در اقدامی هماهنگ نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال نموده و خواهان تعطیلی کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.

باشگاه های تراکتور، گل گهر، ماشین سازی، نساجی و چند باشگاه دیگر از جمله مواردی هستند که درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال نموده و منتظر تصمیم مسئولان مانده اند.

در این شرایط و با توجه به دو دستگی به وجود آمده بین باشگاه ها برای ادامه یا لغو بازی های لیگ، باید دید در نهایت چه تصمیمی از سوی مسئولان سازمان لیگ گرفته خواهد شد.

سیف الله پور مدیر نساجی، آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی و دو مدیر از باشگاه های تراکتور و گل گهر در گفت و گو با خبرنگاران این خبر را تایید کردند.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88301

به "نامه چند باشگاه لیگ فزونی به سازمان لیگ برای لغو کامل مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه چند باشگاه لیگ فزونی به سازمان لیگ برای لغو کامل مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید