خبرنگاران بالگردهای هوانیروز اصفهان در 141 نقطه استان امدادرسانی می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، اصفهان - خبرنگاران - رییس ستاد مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان گفت: بالگردهای این مرکز با تعامل با اورژانس 141 نقطه در 38 شهر و روستای این استان را زیر پوشش امداد و یاری رسانی قرار داده اند.

خبرنگاران بالگردهای هوانیروز اصفهان در 141 نقطه استان امدادرسانی می نمایند

سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی این مرکز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه نمود: این امدادرسانی به همراه تجسس و نجات هوایی وسایل پرنده نظامی و هواپیمایی کشوری بوسیله 2 ففرایند بالگرد 214 (بل 214) انجام می گردد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی زمینی قهرمان و هوانیروز یگانی مردمی و در راستای تامین امنیت و رفاه حال هموطنان به شمار می فرایند افزود: گروه امدادی تخصصی هوانیروز اصفهان از طلوع تا غروب آفتاب در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام می شوند.

رییس ستاد مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان با اشاره به اینکه بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک ماه اخیر حدود 100 مورد یاری رسانی در نقاط مختلف کشور انجام دادند افزود: هوانیروز در تمامی حوادث طبیعی و غیر طبیعی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی و انواع امدادرسانی ها عملکرد خوب و شایسته ای داشته است.

وی با تاکید بر حفظ جان مردم بواسطه انجام عملیات امدادی در کمترین زمان ممکن اظهارداشت: امداد هوایی در مناطق سخت گذر و بسیاری از جاده های کشور ضروری و ضروری است.

نظری ادامه داد: این اقدامات در راستای رفاه حال مردم به غیر از مباحث آموزشی است که در این مرکز برای دانشجویان انجام می گیرد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در حدود چهل سالی که از جنگ تحمیلی می گذرد هوانیروز در تمامی ماموریت ها و عملیاتی که به وسیله دستورات سلسله مراتب در آنها مشارکت داشته پیروز و سربلند بوده است و ایرانیان همیشه بر این موضوع صحه گذاشته اند.

نظری اعلام نمود: هوانیروز در سال های پیش رو هم بر اساس تجارب تمامی همکاران خود و با استفاده از دانش و فناوری روز در راه اهداف کشور گام خواهد برداشت.

به گزارش خبرنگاران، مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی بالگردی در جنوب غربی آسیا و تنها مرکز آموزش بالگردی در کشورمان به شمار می رود.

31 شهریور تا 6 مهر همزمان با سالروز شروع هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی با عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شد.

ایران جزو 10 کشور بلاخیز دنیا به شمار می رود و این بلایای طبیعی و پدافند غیرعامل را باید از موضوع های اصلی در زندگی کنونی قلمداد کرد، 43 بلای طبیعی و انسان ساز در دنیا شناخته شده که 35 مورد آن در ایران رخ می دهد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111159

به "خبرنگاران بالگردهای هوانیروز اصفهان در 141 نقطه استان امدادرسانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بالگردهای هوانیروز اصفهان در 141 نقطه استان امدادرسانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید