اجازه آمریکا به شهروندانش برای شکایت از ده ها شرکت کوبایی

به گزارش مجله سرگرمی، دولت آمریکا گفت به شهروندان خود اجازه می دهد علیه ده ها شرکت کوبایی و دیگر موسسات این کشور که در فهرست سیاه آمریکا قرار دارند شکایت نمایند.

اجازه آمریکا به شهروندانش برای شکایت از ده ها شرکت کوبایی

به گزارش، به نقل از رویترز، دولت آمریکا خاطرنشان کرد به شهروندان خود اجازه می دهد علیه ده ها شرکت کوبایی و دیگر موسسات این کشور که در فهرست سیاه آمریکا قرار دارند شکایت نمایند، اما فعلا اجازه پیگرد شرکت های خارجی را که با کوبا کسب و کار دارند نمی دهد.

این اقدام نشانگر افزایش فشار آمریکا بر کوباست و به نظر می رسد با هدف مجازات کوبا به خاطر حمایت از دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اجرا شده باشد.

شکایت در دادگاه های آمریکا علیه ده ها موسسه و شرکت اروپایی که با خدمات نظامی و اطلاعاتی ارتباط دارند از روز 19 مارس ممکن خواهد بود.

اما دولت آمریکا منع اقدام قانونی علیه شرکت های خارجی را که از اموال توقیفی دولت کوبا در دهه 1960 میلادی استفاده می نمایند دست کم تا 17 آوریل حفظ خواهد نمود.

پیش از این دولت آمریکا در ادامه کوشش های خود برای سرنگونی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا تصمیم گرفت تحریم های شدیدی علیه دولت کوبا اعمال کند که از حامیان اصلی دولت ونزوئلا است.

پایگاه شبکه فاکس نیوز این خبر را به نقل از منبع مطلع در شورای امنیت ملی دولت آمریکا منتشر کرد و اضافه کرد تحریم های جدید علیه مقامات کوبا بسیار شدید و فلج نماینده خواهد بود.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14560

به "اجازه آمریکا به شهروندانش برای شکایت از ده ها شرکت کوبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه آمریکا به شهروندانش برای شکایت از ده ها شرکت کوبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید