گزارش روزنامه قطری از شکست السد: پرسپولیسی ها تمامی روزنه های نفوذ را بسته بودند

به گزارش مجله سرگرمی، روزنامه الرایه قطر در تحلیل مسابقه رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نوشت: کار نماینده فوتبال قطر برای صعود بسیار سخت شد.

گزارش روزنامه قطری از شکست السد: پرسپولیسی ها تمامی روزنه های نفوذ را بسته بودند

به گزارش خبرنگاران, در این گزارش آمده است، السد با نتیجه ای دور از انتظار در خانه مقابل پرسپولیس بازنده شد. حالا ماموریت صعود در بازی برگشت سخت تر گردیده البته غیر ممکن نیست. پرسپولیسی ها در نیمه دوم فقط یک حمله کردند و با همان حمله به پنالتی و گل رسیدند. السد یک میدان را واگذار کرد اما گل جنگ را نباخته، در نیمه اول مغلوب گردیده اما یک نیمه باقی مانده و تنها می تواند با پیروزی در تهران به صعود فکر کند.

نویسنده الرایه اضافه می نماید: السد در این بازی در حد خودش ظاهر نشد با این وجود حملات زیادی در طول مسابقه انجام داد که به نتیجه نرسید. فشار بازیکنان پرسپولیس مانع از این می شد که السد به دروازه آنها نزدیک گردد و بیشتر زمان بازی در مرکز زمین جریان داشت. پرسپولیسی ها همه راه های نفوذ را بسته بودند. امیدواری رسانه های قطری به تکرار پیروزی السد بر استقلال در آزادی؛ این بار مقابل پرسپولیس

روزنامه الرایه همچنین از داور بازی انتقاد نموده و می نویسد: بازیکنان پرسپولیس با تصمیمات داور ضعیف این بازی توانستند بارها جریان بازی را متوقف نمایند و جلوی حملات السد را بگیرند. پرسپولیس درست در زمان حملات و فشار شدید السد از یک ضد حمله خطرناک و سریع به بهترین شکل استفاده کرد. علیپور از خوخی، دفاع السد سریع تر بود و به توپ رسید تا یک پنالتی بگیرد و یک گل ارزشمند به ثمر برساند.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4309

به "گزارش روزنامه قطری از شکست السد: پرسپولیسی ها تمامی روزنه های نفوذ را بسته بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش روزنامه قطری از شکست السد: پرسپولیسی ها تمامی روزنه های نفوذ را بسته بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید