پپ گواردیولا: رویارویی با بازیکنان سابق منچسترسیتی لذت بخش است، زمانی برای فکر کردن به گذشته نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، پپ گواردیولا معتقد است تنها قهرمانی خستگی این روزهای سخت کاری را از تن او و تیمش خارج می نماید.

پپ گواردیولا: رویارویی با بازیکنان سابق منچسترسیتی لذت بخش است، زمانی برای فکر کردن به گذشته نداریم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وستهام از جدیت کامل در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی رقابت های لیگ برتر انگلیس گفت: قهرمانی خستگی را از تنم خارج می نماید. بازیکنانم همچنان با عطش قبلی تمرین می نمایند. طی روزهای اخیر شرایط بهبود یافته است، اما زمان کافی برای فکر کردن به گذشته را نداریم. به نظرم جان استونز و گابریل ژسوس به زودی به تمرینات بازخواهند گشت. فرناندینیو و لاپورته شاید تا جدال بعدی با سوانزی آماده شوند. فرناندینیو به دلیل محرومیت در بازی مقابل شالکه غایب خواهد بود و پس از آن هم تعطیلات باشگاهی از راه می رسد. مندی هم آماده بازی کردن است.

وی در ادامه گفت: رویارویی با بازیکنان سابق اتفاق خوبی خواهد بود. خیلی زود نصری را شناختم. البته از قبل هم می شناختم و از کیفیتش مطلع بودم. خوشحالم که او برگشته و می تواند خودش را نشان دهد. بازگشت این گونه بازیکنان همواره اتفاق مثبتی است. به نظرم او از حضور در اینجا خاطرات خوشی دارد؛ قهرمانی و بازی های خوب! مطمئنم نصری مانند سایر بازیکنان رقیب دوست دارد بهترین بازی ممکن را مقابل ما انجام دهد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13713

به "پپ گواردیولا: رویارویی با بازیکنان سابق منچسترسیتی لذت بخش است، زمانی برای فکر کردن به گذشته نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: رویارویی با بازیکنان سابق منچسترسیتی لذت بخش است، زمانی برای فکر کردن به گذشته نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید