ملی پوشان تکواندو در غیاب عسکری به امارات اعزام می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات فینال گرندپری امشب تهران را به مقصد امارات ترک خواهد نمود، فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو ملی پوشان را در این سفر همراهی نمی کند.

ملی پوشان تکواندو در غیاب عسکری به امارات اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که تیم ملی تکواندو برای حضور در فینال مسابقات گرندپری تکواندو امشب (دوشنبه) تهران را به مقصد امارات ترک می نماید، فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو به دلیل عدم صدور روادید ملی پوشان را در این سفر همراهی نخواهد کرد. میرهاشم حسینی: تمام کوشش خود را برای دفاع از آبروی تکواندو ایران در جام جهانی انجام می دهیم، شهرداری ورامین حکم تیم ملی را دارد

فریبرز عسکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ضمن تأیید این موضوع گفت: ویزای من صادر نشده است و ما برای اینکه ملی پوشان قبل از مسابقات فینال گرندپری در امارات حضور داشته باشند و با استراحت کافی مهیای حضور در مسابقات شوند، امشب آنها را به امارات اعزام می کنیم. فدراسیون تکواندو نیز همچنان در حال مکاتبه با فدراسیون جهانی تکواندوست تا شرایط صدور روادید مرا تا روز چهارشنبه 30 آبان ماه مهیا کند. به نظر می رسد ویزای من نیز صادر خواهد شد و تا قبل از آغاز مسابقات در کنار ملی پوشان حاضر می شوم.

مسابقات فینال گرندپری از تاریخ اول آذر ماه به مدت دو روز در شهر فجیره امارات برگزار خواهد شد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6758

به "ملی پوشان تکواندو در غیاب عسکری به امارات اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان تکواندو در غیاب عسکری به امارات اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید