سمینار آموزشی تجارت الکترونیک در حوزه گردشگری در سنندج برگزار شد

به گزارش مجله سرگرمی، سمینار آموزشی تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری با حضور فعالان بخش خصوصی و علاقه مندان این حوزه عصر دیروز 8 مهر 97 در سنندج برگزار شد.

سمینار آموزشی تجارت الکترونیک در حوزه گردشگری در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، دوره آموزشی تجارت الکترونیک در حوزه گردشگری با حضور محمدعلی فیاضی پیشکسوت گردشگری و طبیعت گردی، علی بهنیا رئیس اداره حراست اداره کل، حسن قدم گاهی سرمایه گذار این حوزه، حمید اسکندری معاون گردشگری استان، جمعی از اعضای شورای شهر و فعالان بخش خصوصی در هتل جهانگردی سنندج برگزار شد.

حسن قدمگاهی با اشاره به تاریخچه تجارت الکترونیک در جهان اظهار کرد: دلایل و مزیتهای مهم ایجاد سیستم های یکپارچه توزیع جهانی (GDS) شامل ارائه ساختار فروش و عرضه یکپارچه، ارائه ظرفیت و قیمت های لحظه ای، دسترسی به تنوع محصولات بازار تنها با یک قرارداد و امکان خرید اعتباری و تسویه دوره ای از مزیت های توسعه آن است.

قدمگاهی افزود: رزرو آنلاین، کاهش تعداد مشتریان حضوری و دریافت بازارهای محلی توسط شرکت های بزرگ به وسیله تبلیغات و سرمایه گذاری نیز از مزیت هایی بود این حوزه است.

او افزود: از دلایل نبود رزرواسیون آنلاین نبودن دانش کافی، نبود زیر ساخت و عدم دسترسی به امکانات و تکنولوژی های جدید در شهرستان است.

او گفت: سیستم آنلاین می تواند خدمات گردشگری را به وسیله سایین اعتباری و یا درگاه پرداخت اینترنتی به مسافران و یا همکاران ارائه دهد.

حمید اسکندری معاون گردشگری کردستان نیز در این سمینار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت تاسیسات گردشگری در زمینه تجارت الکترونیک، گفت: توسعه تجارت الکترونیک رونق تورهای طبیعت گردی، فرهنگی و همچنین گردشگران خارجی در کردستان را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: در این حوزه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از فعالان بخش خصوصی حمایت خواهد کرد و بستر مناسبی را برایشان فراهم خواهیم کرد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4229

به "سمینار آموزشی تجارت الکترونیک در حوزه گردشگری در سنندج برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار آموزشی تجارت الکترونیک در حوزه گردشگری در سنندج برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید