جباری: آقای زمانی چرا سر کار بودید حرف نمی زدید؟، از کی روش چیزی عایدمان نشد

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت استقلال به شدت از حسن زمانی انتقاد کرد و گفت که امثال خودش به دنبال سهم خواهی نیستند.

جباری: آقای زمانی چرا سر کار بودید حرف نمی زدید؟، از کی روش چیزی عایدمان نشد

علی جباری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: من فکر می کنم هرکسی جای کی روش بود ما می توانستیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم. من فکر می کنم در این هشت سال آن چیزی که باید و شاید از کی روش عاید فوتبال ایران نشد. او در گذشته به استقلال ضرباتی زد که نمی خواهم به آن ها اشاره کنم ولی در کل به نظرم شفر و حتی برانکو بیشتر از او به این فوتبال یاری نموده اند.

او درباره نقدها حسن زمانی از مسعود سلطانی فر در روزهای اخیر گفت: صحبت من خطاب به زمانی است. چرا آن موقع که عضو هیأت مدیره بودی این حرف ها را نمی زدی؟ من قصد تخریب ندارم ولی اگر دوستان سمتی داشتند، باید نقدها سازنده را همان موقع مطرح می کردند. آقای زمانی چرا آن موقع که سرکار بودی حرف نمی زدید؟ شما مگر عضو هیأت مدیره نبودید؟ حالا که شما را کنار گذاشته اند آغاز کردید به حرف زدن؟

وی اضافه کرد: من اخیراً دیدم که او درباره جواد قراب هم صحبت نموده و پای او را هم به میان کشیده است. آقای زمانی، جواد قراب مال باشگاه استقلال است. او برای استقلال زحمت کشیده است. او از بهترین های استقلال بوده است. حالا مدتی در هیأت مدیره بوده و به دلایل قانونی نتوانست ادامه دهد ولی الان در جمع پیشکسوتان هست و به باشگاه خدمت می نماید. او الان مسائل پیشکسوتان را در کنار سایر دوستان حل می نماید. ما که جوانی مان در این باشگاه گذشت دنبال سهم خواهی نیستیم.

پیشکسوت استقلال در انتها درباره وضعیت این تیم صحبت کرد و گفت: تیم ما جوانان خوبی دارد و بازیکنان خارجی هم اضافه شده اند و فکر می کنم روز به روز تیم ما بهتر می گردد. شفر شعور بالایی دارد و می تواند به تیم یاری کند. آینده استقلال برای من روشن است. مصدومان برگشته اند. وجود شجاعیان و محسن کریمی به تیم یاری می نماید. با یاری طرفداران می توانیم نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11878

به "جباری: آقای زمانی چرا سر کار بودید حرف نمی زدید؟، از کی روش چیزی عایدمان نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: آقای زمانی چرا سر کار بودید حرف نمی زدید؟، از کی روش چیزی عایدمان نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید