گل تیام با پیراهن استقلال جزو 5 گل زیبای لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، AFC در این نظرسنجی 5 گل نامزد کسب عنوان زیباترین گل لیگ قهرمانان را معرفی کرد. گل دوم تیام، مهاجم سابق استقلال در سال 2018 به ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جزو این نامزدها بود.

گل تیام با پیراهن استقلال جزو 5 گل زیبای لیگ قهرمانان آسیا

گل مهاجم سابق استقلال به ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نامزد کسب عنوان زیباترین گل تاریخ این رقابت ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایام تعطیلات مسابقات به دلیل ویروس کرونا یک نظرسنجی به راه انداخت تا زیباترین گل لیگ قهرمانان آسیا از دید کاربرانش را انتخاب کند.

AFC در این نظرسنجی 5 گل نامزد کسب عنوان زیباترین گل لیگ قهرمانان را معرفی کرد. گل دوم تیام، مهاجم سابق استقلال در سال 2018 به ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جزو این نامزدها بود.

سایت AFC درباره این گل نوشت: تقابل دو تیم ایرانی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 باعث درخشش تیام شد. مهاجم سنگالی در این بازی پیروز شد هت تریک کند تا استقلال با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان باشد.

گل دوم تیام یکی از زیباترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. او پیروز شد با پای چپ از فاصله 30 یاردی دروازه ذوب آهن را باز کند. این درخشش تیام هواداران را در ورزشگاه آزادی به وجد آورد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89442

به "گل تیام با پیراهن استقلال جزو 5 گل زیبای لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل تیام با پیراهن استقلال جزو 5 گل زیبای لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید