فوتبال دنیا، نیمار: اگر بازهم طرفدارانم وارد زمین بازی شوند از آنها حمایت می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - نیمار از حرکتی که در بازی اخیر پاری سن ژرمن انجام داد دفاع و تأکید کرد که آن را تکرار خواهد نمود.

فوتبال دنیا، نیمار: اگر بازهم طرفدارانم وارد زمین بازی شوند از آنها حمایت می کنم

به گزارش خبرنگاران، در پیروزی 3 بر یک این هفته تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل رم در رواژون پارک، نیمار نه تنها با دادن یک پاس گل به ثبت ششمین برد متوالی تیمش در این فصل لوشامپیونه یاری کرد بلکه حرکتی انجام داد که مورد توجه نهاده شد. در خلال بازی یک تماشاگر کم سن و سال از روی سکوها به داخل زمین بازی و به سمت نیمار رفت که مهاجم برزیلی او را در آغوش گرفت و اجازه نداد که مأموران امنیتی استادیوم با خشونت او را از زمین مسابقه خارج کند. نیمار همراه هوادار کم و سن و سالش از زمین بازی خارج شد و حتی پیراهن خود را هم به او داد.

نیمار پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) PSG گفت: باعث خوشحالی من است که در خارج از پاریس هم مورد توجه قرار بگیرم به خصوص از سمت یک پسر بچه ای مانند آن کسی که وارد زمین بازی شد. حرکتی که من در قبال او انجام دادن چیزی طبیعی و خالص بود و من باز هم انجامش می دهم.

نیمار در دقیقه 90 بازی تعویض شد اما با اینکه در آن موقع تکلیف بازی عملاً تعیین گردیده بود نیمار باز هم از تصمیم سرمربی اش توماس توخل ناراضی بود هر چند که رویکرد او را ستود.

ستاره سابق بارسلونا ادامه داد: مردم فکر می کردند که من منتظرم از زمین بازی بیرون بروم اما من بابت پاس بدم عذرخواهی کردم. هیچ بازیکنی دوست ندارد تعویض شد اما من عصبانی نبودم. این را هم می دانم که تعویض شدن به من این فرصت را می دهم که ریکاوری کنم. من می توانم در هر پستی در خط حمله بازی کنم و با این موضوع مسئله ای ندارم. زمانی که روی نیمکت باشم هم آماده ام به تیمم یاری کنم. توخل سرمربی جوانی است و شیوه فکری خودش را دارد. ما هم کاری که او در حال حاضر دارد انجام می دهد را دوست داریم. شیوه تمرینات او اینکه مدام با بازیکنانش ارتباط دارد، واقعاً خوب است. به لطف شیوه کاری، من امیدوارم که فصل خوبی را تجربه کنیم. جدول رده بندی لوشامپیونه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3770

به "فوتبال دنیا، نیمار: اگر بازهم طرفدارانم وارد زمین بازی شوند از آنها حمایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیمار: اگر بازهم طرفدارانم وارد زمین بازی شوند از آنها حمایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید